Curso Comunicación Escrita y Oral: Successful Presentations & Meetings in English


Si has realizado este curso, ¿por qué no darnos tu opinión?. Si lo haces, estarás ayudando a miles de personas que, como tu en su momento, están intentando cambiar su vida a través de la formación. No hay mejor ayuda, para decidirse entre miles de cursos, que la opinión de una persona que ha vivido la experiencia de cursarlo, miles de personas te lo agradecerán.
Danos tu opinión detallada sobre el Curso Comunicación Escrita y Oral: Successful Presentations & Meetings in English. No olvides decirnos que te pareció el temario del curso, el profesorado, la accesibilidad al equipo del centro para resolver tus dudas y, en el caso de los programas online, la calidad del campus virtual.
El Curso Comunicación Escrita y Oral: Successful Presentations & Meetings in English es presencial y se imparte en Madrid y Barcelona. Habilidades clave para sus presentaciones y reuniones en inglés.
EL + DE LA FORMACIÓN
Participants will have the chance to hold their own meeting which will allow them to draw up their own action plan based on feedback received from both the trainer and the group.
Profesionales que deseen superar los obstáculos idiomáticos y mejorar tus habilidades en tus presentaciones y reuniones en inglés.
• Solucionar las barreras idiomáticas para realizar presentaciones y reuniones con éxito
• Conocer el vocabulario y las expresiones necesarias para el uso del inglés
• Adquirir técnicas eficaces que nos permitan realizar presentaciones convincentes en inglés
• Conectar con un público multicultural
Preparing the presentation. Comunication and its importance
• How to understand & make yourself understood: key expressions
• The differences between face to face & writing
• Organizing your ideas in English and structuring them into an effective presentation format
• Appling pronunciation and intonation techniques which make presentations more dynamic and easily understood
• Dealing with nervousness and insecurity before the presentation
Preparing the meeting
• Defining the objective of the meeting
• Identifying the roles of the participants
• Preparing the agenda
Opening the meeting
• Welcoming the participants and creating rapport
• Outlining the objectives of the meeting
• Allocating participants’ roles
Conducting the meeting
• Pacing the meeting (time-keeping)
• Encouraging participation
• Speeding up the decision-making process
• Expressions for: agreeing, disagreeing, giving opinions & suggestions
Coping with difficult situations
• Keeping the meeting on track and dealing with interruptions
• Managing conflict
• Avoiding stalemate situations
Techniques for enhancing communication (and reaching the objective!)
• Active listening
• Precision questioning
• Non verbal communication
Closing the meeting
• Presenting conclusions and obtaining approval from participants
• Preparing the post-meeting phase
• Converting decisions into action points
• Writing the minutes of the meeting
1día
7 horas
Precio: 695€+IVA incluye almuerzos y cafés