Pide Información SIN COMPROMISO

Auxiliar Administratiu de la Universitat de Barcelona / Auxiliar Administrativo de la Universidad de Barcelona

Auxiliar Administratiu de la Universitat de Barcelona / Auxiliar Administrativo de la Universidad de Barcelona
Consultar Precio
EL CURSO ES PRESENCIAL Y SE IMPARTEN EN BARCELONA Requisits:Per ser admesos en el procés selectiu, els candidats han de complir els requisits següents: a)... Seguir leyendo

¿NOS DEJAS TU OPINIÓN?

Si has realizado este curso, ¿por qué no darnos tu opinión?. Si lo haces, estarás ayudando a miles de personas que, como tu en su momento, están intentando cambiar su vida a través de la formación. No hay mejor ayuda, para decidirse entre miles de cursos, que la opinión de una persona que ha vivido la experiencia de cursarlo, miles de personas te lo agradecerán.

Danos tu opinión detallada sobre el Auxiliar Administratiu de la Universitat de Barcelona / Auxiliar Administrativo de la Universidad de Barcelona. No olvides decirnos que te pareció el temario del curso, el profesorado, la accesibilidad al equipo del centro para resolver tus dudas y, en el caso de los programas online, la calidad del campus virtual.

Tu experiencia es muy valiosa
Tu voto
Haz clic para puntuar
ENVIAR
Descripción de la Oposición

EL CURSO ES PRESENCIAL Y SE IMPARTEN EN BARCELONA

Requisits:
Per ser admesos en el procés selectiu, els candidats han de complir els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membre de la Unió Europea, o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els seus descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels qui tinguin la nacionalitat de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, sigui quina sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys, o més grans però que visquin a càrrec dels seus progenitors.
b) Haver complert 18 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol acadèmic de batxillerat elemental, de formació professional de primer grau, d’educació general bàsica, de graduat en ensenyament secundari obligatori (LOGSE), de tècnic (LOGSE) o un d’equivalent, o bé qualsevol altre de nivell superior.
d) Satisfer els drets d’examen.
e) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions pròpies de les places convocades.
f) No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública.
g) Els candidats que optin per la quota de reserva de discapacitats han de tenir la condició legal de personal amb minusvalidesa amb una discapacitat reconeguda igual o superior al 33 %.
Aquests requisits s’han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol-licituds i s’han de continuar complint fins a la data de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

Descripció del procés selectiu El procediment de selecció dels candidats és el de concurs oposició.

1. Fase de concurs
En la fase de concurs, que no té caràcter eliminatori, es valoren els serveis efectius prestats en qualsevol administració pública en l’escala d’auxiliars administratius (grup D) fins a la data de finalització del termini de sol-licituds, sigui com a funcionari de carrera o en virtut d'un nomenament d'interí, d'un contracte de naturalesa laboral, d'un contracte administratiu transitori o d'un contracte administratiu de col-laboració temporal. Únicament per al torn de promoció interna, es valoraran també els serveis efectius prestats en l'escala subalterna (grup E).
La valoració de la fase de concurs es farà pública en els taulers habituals de la Universitat de Barcelona, amb 48 hores d’antelació a la data de realització de la primera prova.
El barem d’avaluació és el següent:
a) Antiguitat: 0,60 punts per cada any complet de serveis prestats en l’escala d’auxiliars administratius de la Universitat de Barcelona i 0,20 punts per cada any complet prestat en la mateixa escala o en una d’equivalent d’altres administracions públiques, comptadors fins a la data de finalització del termini de sol-licituds, fins a un màxim de 9 punts. Únicament per al torn de promoció interna, també es valoraran de forma anàloga els serveis efectius prestats en l'escala subalterna (grup E).
b) Cursos de formació: fins a 0,10 punts per cada curs de formació que tingui relació amb les tasques pròpies de l’escala d’auxiliars administratius, inclosos els idiomes, amb el certificat d’assistència corresponent —expedit per l’organisme públic— on consti el nombre d’hores, fins a un màxim d’1 punt.

2. Fase d’oposició
Està constituïda per cinc proves obligatòries i eliminatòries:

Primera prova
Consisteix a respondre un qüestionari preparat pel tribunal d’un màxim de 50 preguntes, amb respostes alternatives, sobre el contingut del programa dels temes que s’especifiquen a l’annex II per als candidats.
La durada màxima per a la realització d’aquesta prova és d’una hora i trenta minuts.
La prova es qualifica des de 0 fins a 10 punts, i per superar-la és necessari obtenir 5 punts com a mínim.

Segona prova
Consta de dos exercicis, que consisteixen a resoldre per escrit dos supòsits pràctics elegits per l’opositor d’entre els tres plantejats pel tribunal, sobre matèries contingudes en els temes 8 al 17 de l’annex II relacionats amb les funcions de l’escala d'auxiliars administratius.
El tribunal fixarà el temps per realitzar aquesta prova, que no podrà ser superior a dues hores.
La qualificació de cadascun dels exercicis és de 0 a 10 punts i la puntuació mínima per superar-los és de 5 punts.

Tercera prova: Coneixements de llengua catalana.
Consisteix a fer una prova que consta de dues parts.
Primera: s’avaluarà el domini de l’expressió escrita per mitjà de la redacció d’un text de 200 paraules com a mínim, i dels coneixements lingüístics relacionats amb les funcions de l’escala d'auxiliars administratius per mitjà d’una prova escrita.
Segona: s’avaluarà l’expressió oral a partir de la lectura d’un text sobre un tema d’actualitat i d’una breu intervenció oral.
El tribunal fixarà el temps per fer aquesta prova, que no podrà superar 1 hora i 15 minuts per a la primera part i 15 minuts per a la segona part.
La qualificació de la prova és d’apte o no apte.

Quarta prova
De caràcter obligatori i eliminatori per als candidats que no tinguin la nacionalitat espanyola.
Per tal d’acreditar els coneixements de llengua castellana hauran de realitzar una prova que consta de dues parts.
Primera: s’avaluarà el domini de l’expressió escrita per mitjà de la redacció d’un text de 200 paraules com a mínim, i dels coneixements lingüístics relacionats amb les funcions de l’escala d'auxiliars administratius per mitjà d’una prova escrita.
Segona: s’avaluarà l’expressió oral a partir de la lectura d’un text sobre un tema d’actualitat i d’una breu intervenció oral.
El tribunal fixarà el temps per fer aquesta prova, que no podrà superar 1 hora i 15 minuts per a la primera part i 15 minuts per a la segona part. La qualificació de la prova és d’apte o no apte.

Cinquena prova
El tribunal realitzarà una entrevista per valorar les competències personals d’adequació al perfil de les places, els interessos i la motivació per a l’àmbit funcional i el mateix desenvolupament professional.
Tindrà una durada màxima de trenta minuts.
L’entrevista es qualificarà des de 0 fins a 10 punts, i per aprovar-la caldrà obtenir 5 punts com a mínim.

Documentació a lliurar

Els aspirants proposats hauran de presentar a l’Àrea de Recursos Humans —Personal d’Administració i Serveis (Pavelló Rosa)—, dins el termini de 20 dies naturals comptats des de la data de publicació de la proposta, i sense necessitat de requeriment previ, la documentació següent:
a) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat o del document oficial acreditatiu de la pròpia identitat.
b) Fotocòpia compulsada del títol de batxillerat elemental, de formació professional de primer grau, d’educació general bàsica, de graduat en ensenyament secundari obligatori (LOGSE), de tècnic (LOGSE) o un d’equivalent, o bé qualsevol altre de nivell superior.
c) Declaració de no estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar, mitjançant una declaració jurada o promesa, que no estan sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi l’accés a la funció pública en el seu estat d’origen.
d) Certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques pròpies de les places que cal cobrir, expedit dins els tres mesos anteriors a la data de presentació.
e) Declaració de no estar inclòs en cap dels supòsits d’incompatibilitat que preveu la legislació vigent, o declaració que se sol-licitarà l’autorització de compatibilitat o que s’exercirà l’opció que preveu l’article 10 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre.

ANNEX II: TEMARI

1. Estructura i contingut de la Constitució espanyola de 1978.
2. Estructura i contingut de l’Estatut d’autonomia de Catalunya.
3. Els drets i deures fonamentals.
4. L’organització territorial de l’Estat.
5. El principis d’organització i actuació de les administracions públiques: eficàcia, jerarquia, descentralització, coordinació i submissió al dret.
6. Els òrgans de les administracions públiques segons la Llei del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
7. Les fonts del dret públic: la llei i el reglament.
8. L’autonomia universitària.
9. Els principis generals de la llei orgànica d’universitats i la llei d’universitats Catalana.
10. L’estatut de la Universitat de Barcelona.
11. Estructura, organització i òrgans de govern de la Universitat de Barcelona.
12. El procediment administratiu.
13. L’acte administratiu.
14. El control de l’activitat administrativa: recursos administratius i control jurisdiccional.
15. Anàlisi i disseny de documents administratius: sol-licituds, certificats, anuncis, informes, resolucions i notificacions.
16. Els drets i deures dels ciutadans enfront de l’administració pública.
17. El sistema de funció pública i els drets i deures dels funcionaris públics.
18. Els principis generals dels contractes de les administracions públiques.
19. El contracte de treball a les administracions públiques.
20. La prevenció de riscos laborals a les administracions públiques.